A végletekig letisztult, szoborszerű vonalakkal, aranyszínű karosszériával, de a márkától megszokott stílusjegyekkel (karaktervonal, lámparajzolat) mutatkozik be a Renault Mégane eVision, amely tanulmány is, elektromos is, de leginkább a következő generációs Mégane közvetlen előfutára.
Erre utal, hogy az olyan részleteken kívül, mint a fénnyel körberajzolt márkajelzések vagy a hátsó lámpatest cikk-cakk rajzolata, semmi radikális vagy úttörő megoldással nem találkozunk.
Annál inkább a technikai tartalomban, hiszen az autó az új CMF-EV padlólemezre épül, és különösen vékony akkucsomagot alkalmaz. Ez utóbbinak köszönhetően a csupán 421 centiméteres karosszéria ellenére bőséges a helykínálat – legalábbis így ígéri a gyártó.
A 400 voltos, 60 kWh kapacitású akkumulátor egyébként 130 kW-tal tölthető, de a hatótávolságról egyelőre nem ejt szót a Renault. Azt viszont elmondták, hogy a villanymotor a legerősebb, amit eddig alkalmaztak: 160 kW-ot (217 LE) és 300 Nm-t ad le, amivel 8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára az elsőkerék-hajtású autó.