A korai Zsiguli kombik nálunk már egyértelműen veterán alapok. Ritka, hogy valaki most fogjon bele egy nagyívű, saját vízió építésébe, legtöbben a makulátlan gyári állapotért küzdenek. Ez az orosz vaz 2102-es viszont más úton indult el.
Építői az ízléses tuning legszebb példáját állították négy kerékre, és látszik, hogy a pénz nem volt tényező a munka során. A karosszéria ragyogó kéttónusú fényezést kapott, a króm pedig tökéletes mind a lökhárítókon, mind a visszapillantó tükrökön.
Az egészre az SSR MK-1 típusú teli felnik teszik fel a koronát, ezek a legradikálisabb darabjai az autónak. A beltér szinte gyári kivitelű maradt, csak a váltót cserélték le, valamint a csomagtartó kapott faborítást, és a légrugós rendszer lelke is itt lakik.
Motorja családon belülről érkezett, egy Vaz 2103-as blokkja került beépítésre, minimalista stílusban, két Weber karburátorral, ahogy kell.
Ezért a csomagért kérnek 1,5 millió rubelt, vagyis közel hatmillió forintot. Ha itthon próbálnák eladni, ez lenne a piac legdrágább Ladája, és bizony az orosz kínálatban is ez az egyik legdrágább. A minőséghez kétség sem fér, de az mindig nagy kérdés, hogy van-e olyan, akinek megér ennyit ez az autó?