A PwC üzleti tanácsadó és könyvvizsgáló vállalat érdekeltségébe tartozó Strategy& piackutató és tanácsadó cég kedden publikált tanulmánya alapján az öt legnagyobb nemzeti autópiacon 146 ezer plug-in hibrid autó kelt el az év első kilenc hónapjában Európában, 316 százalékkal több, mint 2019 azonos időszakában.
Az öt legnagyobb európai autópiacon, Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban és Nagy-Britanniában az év első kilenc hónapjában abszolút számban a hálózatról nem tölthető hibrid autókból kelt el a legtöbb az elektromos autók közül, összesen 386 ezer. Az eladások növekedése azonban az egy évvel korábbihoz képest „mindössze” 97 százalékos volt.
Teljesen elektromos autóból 179 ezer kelt el az öt piacon, 121 százalékkal több, mint az előző évben. A belső égésű motoros autók értékesítése csökkent a mostani krízisévben.