Vannak a luxusautók, a nyitott sportautók és a terepjárók. Érthető, hogy ezekben a kategóriákban találunk őrült drága autókat, hiszen még ha drágák is, valamire lehet őket használni. A kényeztető luxus csúcsának csúcsa, a Rolls-Royce teljesen harmonikusan illik egy angol főnemesi család birtokára, egy kabrió Ferrarival kanyarogni az olasz szerpentineken az életigenlés netovábbja, és a legdurvább Mercedes G-osztállyal sincs baj a homokdűnék között.
A Mercedes-Maybach G650 Landaulet viszont úgy gyúrja egy csomagba mindezt, hogy érthetetlen, drága massza válik belőle. 2017-ben Grazban az ősöreg G-osztályból 99 darabot építettek át a G 500 4×42 alapjain, V12-es AMG motorral, hátul elfektethető ülésekkel és kabriótetővel.
A luxusterepjáró portáltengelyes felfüggesztése az Unimogéhoz vagy a G 500 4×42 modelléhez hasonlít. Ennél a merev híd a kerekek közepénél feljebb csatlakozik a kerékagyakhoz, ahonnan fogaskerék-áttétel továbbítja a nyomatékot a kerekek tengelyeihez.
A V12-es motor 630 lóerős és 1000 Nm (!!!) nyomatékkal dolgozik csendben a motorfedél alatt. A hátsó üléssor egy az egyben Maybach, főúri luxussal. A végeredmény tehát egy 3,3 tonnás szörnyeteg, elavult karosszériára építve, olyan motorral, aminek valós teljesítményét, karakterét sosem használhatjuk ki, olyan elképesztő terepképességekkel, amelyek szintén parlagon maradnak, feltéve ha valaki nem akarja a susnyásban sárral televeretni a finom bőrüléseket.
A hirdetés alapján úgy tűnik, ez az eszetlen luxus azért csábító lehet egyesek számára, mert az autó nem elérhető. Megvették. Az eddig mindössze 317 kilométert futott különleges terepjáróért 797 999 eurót, vagyis átszámítva mintegy 292 millió forintot kértek. A modell egykori listaára egyébként 630 000 euró (230 millió forint) volt.