Néha van úgy, hogy mindenképp el kell szállítani valamit valahová, de nem áll rendelkezésre megfelelő rakterű jármű. Ilyenkor jön elő a finesz, amivel kompenzálni lehet a raktér hiányát. A Fiat Seicento tulajdonosa, úgy tűnik, nagyon ráérzett a bugira.

A kis Fiat tetejére olyan csomagot pattintottak, hogy alig hisszük el 1

A fotókat a lengyelországi Bielsko-Biała közelében készítették. A város neve autós berkekben onnan lehet ismerős, hogy itt gyártottak kezdetben a Polski Fiat 126p-t.

A kis Fiat tetejére olyan csomagot pattintottak, hogy alig hisszük el 2

A képeken szereplő Seicento (600) 1998 első felében váltotta le a Fiat Cinquecentót (magyarul 500). A Seicento nem teljesen új modell, az elődjére épült. Egyféle, háromajtós karosszériával gyártották a lengyelországi Tychyben.

Amellett, hogy főként 900 köbcentis (39 LE) és 1,1 literes (54 LE) benzines motorral készült, a Seicentóból kapható volt villanyautó is, amelyben az akkumulátorok ellenére megmaradt négy ülőhely és a csomagtartó sem tűnt el egészen. Az Elettra hatótávolsága városban gyári adatok szerint 90 kilométer, utasterét olajkályha fűti. A Seicentóból A csoportos raliautó is készült. Az 1,1 literes ralitörpét 108 lóerőre tuningolta a gyár, amit 7800-as fordulaton ért el.

A kis Fiat tetejére olyan csomagot pattintottak, hogy alig hisszük el 3

És nagyon úgy tűnik, hogy nem ez volt az egyetlen fuvar. Láthatóan itt más rakomány került a létrából eszkábált tetőcsomagtartóra.

A kis Fiat tetejére olyan csomagot pattintottak, hogy alig hisszük el 5

A kis Fiat tetejére olyan csomagot pattintottak, hogy alig hisszük el 6