A Rolls-Royce már maga is szakított a hagyományaival, amikor a divathullámnak engedve luxus-SUV építésébe kezdett. A Cullinan valódi óriás lett 5341 milliméteres hosszal, a tükrök nélkül kétméteres szélességgel és 1835 milliméteres magassággal, de méretei mellett megőrizte a márkára jellemző, végletekig elegáns külsőt.
Nem kapott durva sárvédő-szélesítést, matt fekete műanyag elemeket, hiába kacsintott a terepjárók irányába.
Ezt Abimelec Arellano grafikus tette meg a gyáriak helyett, aki szabadjára engedte a fantáziáját, és a sarkköri expedíciók tipikus kellékeivel vértezte fel a 110-120 millió forintért megvásárolható típust. Profi munkát végzett, elsőre akár valódi autónak is nézhetnénk a portáltengelyekkel kiemelt, brutális méretű abroncsokkal szerelt felfedezőkoncepciót.
A teljes hatás elérése érdekében tetőcsomagtartót és rengeteg utólag felszerelt fényszórót is kapott a Rolls-Royce, ami 6,75 literes, biturbó V12-es motorjával 571 lóerővel és 850 Nm nyomatékkal biztos le tudná gyűrni a végtelen hóbuckákat.