A Yaris és a Corolla után most a C-HR is részesül a Toyota házi sportrészelege, a Gazoo Racing közepes szintű tuningjából. A többlépcsős sportosítási program GR Sport szintjén látványos optikai változások erősítik a modellt, de ez nem minden.
Áthangolták a futóművet és a kormányművet, valamint nagyobb kerekeket és új abroncsot szereltek az autóra. A 225/45 R19 méret erős túlzásnak hangzik, de valójában ugyanakkora a gördülési ellenállása, mint az eddigi legnagyobb 18-as abroncsoknak, viszont pontosabban vezethető és kevésbé alulkormányzott tőle a jármű (és nyilván pokolian ráz is).
Ha sportos, akkor fekete részletek: a városi crossover első és hátsó emblémája, lámpaházai, oldalsó ablakai, lökhárító-betétei és hűtőmaszkja is mind sötét. Az utastér viszont ezüstben pompázik, piros-szürke öltésekkel varrott, Alcantara/bőr ülésekkel.
GR Sport vagy sem, minden 2021-es Toyota C-HR gazdagabb biztonsági felszereltséget kap. Az ütközést megelőző PCS rendszer mostantól aktív elkormányzással segít elkerülni a gyalogosok gázolását, valamint megakadályozza, hogy kanyarodáskor ütközzünk a szemből érkezőkkel (nagy íven irányt váltva) vagy a zebrán átkelő gyalogosokkal (kis íven kanyarodva). Fontos újdonság a gépkocsit a sáv középvonalában tartó LTA rendszer, illetve a teljes sebességtartományban aktív adaptív sebességtartó automata, amely a jelzőtábla-felismerő funkciótól kapott információk alapján képes automatikusan betartani az aktuális sebességkorlátozásokat.