Méltatlanul kevés szó esik az autós filmek témakörében a Porsche-tolvajokról, aminek az eredeti címe No Man’s Land. A magyar címből már elég könnyű kitalálni, hogy miről is szól a film, de nem szeretnék sokat spoilerezni. A történet egy pontján feltűnik a króm Fuchs felnis, piros színű 911 Targa és azóta nekem a G modell testesíti meg a klasszikus 911-est.
1984-ben jelent meg a Carrera 3.2, aminek motorja a Porsche állítása szerint 80%-ban új. A lökettérfogat úgy növekedett meg, hogy az SC modell után a furat 95 mm-es, a löket pedig 74,4 mm. A Turbo főtengelyét kapta és nagyobb kupolájú dugattyúkat, valamint új szívócsatornát és kipufogórendszert.
5000-es fordulaton több mint 230 lóerőt ad le a hathengeres, léghűtéses boxermotor az európai változatban, Amerika a szigorúbb szabályozások miatt 200 lóerős változatot kapott. A gyorsulásban ez tizedeket jelentett csak, nagyjából 6 másodperc körüli 0-100-at tudnak és 240 km/órás végsebességet.
Míg a 356-os egy remek veterán, addig a 911 Targa már egészen más világ, egy sokkal komolyabb, mai fogalmaink szerint is használható autó. A Vehicle Expertsnél épp volt egy csodálatos, fekete Targa és nem bírtam ki, hogy ne üljek bele. Most pedig irány a videó play gombja!
Ha kíváncsi vagy, milyen utat jár be egy öreg, léghűtéses Porsche a pajtától a szalonig, akkor erre tovább: