Láttunk már rengeteg elvetemült motorcserét. BMW-be pakolt Honda-blokk, V8-as Trabant, dízel Ford Mustang, tényleg minden szembejött már a neten. Ez a Honda Integra viszont valami más. Ez maga a sárgára festett őrület.
Mert a japánok híresek arról, hogy a lehető legtökéletesebbre csiszolják az általuk gyártott típusokat és az egyensúlyra, a harmóniára törekednek. Erre jó példa a Honda Integra Type-R, ami megadja azt, amit elsőkerék-hajtású sportkupé megadhat.
Szofisztikált futóműve, pörgős benzinmotorja, átgondoltan épített karosszériája a legendás élményautók közé emelték, ami pályanapokon is megállja a helyét.
A tervezésbe ölt feltehetően több ezer munkaórát, a rengeteg befektetett energiát tépték szét ennek a sárga darabnak az építői, amikor teljesen átírták a konstrukciót. A gyári motort kidobták a frontrészből, és helyette egy 12 szelepes VR6-os Volkswagen-motort építettek be a hátsó tengely elé.
Ezt az információt emészteni kell, de a képek mutatják legjobban, miről van szó.
Igazi sufnituning: kivágott padlólemez, rögtönzött rögzítési pontok és a leghajmeresztőbb részlet: az orrba helyezett benzintartály. A vizuális sokkhatást pedig a Volkswagen-beltér tetézi, ezzel lesz tényleg radikális és egyben megbotránkoztató a gép.
Mivel a komplett hajtásláncot átemelték, az elektronika is működik, gyakorlatilag csak a féltengelyeket kellett egyedileg legyártani, a többi gyári Volkswagen-alkatrész. Abban kételkedünk, hogy gyorsabb, mint a gyári, az viszont biztos, hogy pokoli hangja lehet ezzel az ülések mögött üvöltő hathengeressel.
Mert a VR6 így szól egy nyitott rendszerrel a gyári helyén, képzeljük el mindezt a fülek mögött pár centivel.