A Hoonicorn Ford Mustang egy evolúció eredménye, 2014-től fejlődött egészen az 1400 lóerős végállapotig 2018-ra. Az alapautó egy 1965-ös Ford Mustang volt, amiből tulajdonképpen egy halvány emlék maradt csupán, mire a Hoonigan, az ASD Motorsport és az RTR Custom közös munkája befejeződött.
Roush Yates Ford V8-asa két Garrett turbóval az 1400 lóerő mellé még 1800 Nm nyomatékot is termel, a hatsebességes szekvenciális váltóval és az összkerékhajtással pedig tényleg iszonyatos térugrásra képes aszfalton.
Ezt meg is mutatja, amikor kiáll korunk egyik legszofisztikáltabb pályagépe ellen. A McLaren Sennát 800 lóerős, 800 Nm nyomaték leadására képes motorral, szárazon 1198 kilós, folyadékokkal feltöltve 1,3 tonnás tömeggel küldik harcba a világ versenypályáin. Mert közúton egy olyan lövedékkel nem sokat lehet kezdeni, amely 2,8 mp alatt gyorsul nulláról 100 km/órára és 200-ig nem kell neki hét másodperc sem. Nem 2,8+6,8, hanem összesen 6,8 szekundum alatt van kétszázon.
Csakhogy a Hoonicorn még könnyebb, és minden mutatója jobb, mint a McLaren pályára épített egyedi konstrukciójának, ami meg is látszik a szimpla gyorsulási futamokon.