Lamborghini Gallardo Superleggera, Porsche 911 (997) GT3 és Nissan GT-R. Ezek a tagadhatatlan sportautók mind ott vannak a Nürburgringen a fehér Renault Megane RS Trophy-R mögött. A 300 lóerős, kikönnyített francia kompakt ötajtós 7 perc 40,100 másodperc alatt szaladt körbe a majdnem 21 kilométer hosszan kanyargó pályán, ami egészen döbbenetes idő.
Ma nincs gyorsabb kompakt nála a Nürburgringen és még sok más pályán, amiért bőven tettek is. A Trophy-R-nél már nem volt opció a mindennapi használhatóság, ez egy kőkemény gép. Nincsenek benne hátsó ülések, kézzel tekergethető Öhlins gátlói vannak és karbonból készült gépházteteje. Még összkerék-kormányzás sincs benne, csak tűpontos kormány és Sabelt kagylóülések.
15 éve viszont egészen másképp indult a legizmosabb Megane. A franciák teljesen más karakterű, mindennap használható, de izgalmas kompaktot raktak össze Dieppe-ben, ami hangulatában és minőségében ma is kiemelkedik a hétköznapi Megane-ok közül.
Nézd meg, mennyire különböző autók lettek a Megane RS-ek 15 év alatt!