November végén bevezetni az adott modellévi típust meglehetősen furcsa, de 2020 nem átlagos év, tekintsünk most el ettől. A lényeg, hogy két évvel bemutatása és másféllel piaci bevezetése után finoman átdolgozták a Toyota Camry európai verzióját.
Kívülről nehéz észrevenni a változásokat: a hűtőrács belső íve sötétre váltott, így nem annyira feltűnő stíluselem, és az alsó légbeömlőt is keskenyebbre vették, legalábbis optikailag. A profil nem változott, ahogy a far sem, csak a keréktárcsák rajzolata és a hátsó lámpatestek tónusa más.
Annál nagyobb a változás belül. Az üléskárpitok és dekorborítások cseréjét hagyjuk, az eddig a középkonzolba integrált képernyő viszont nagyobb lett és feljebb költözött; az érintőképernyő szélén fizikai gombok segítik a kezelést, és a klímaberendezés vezérlését sem integrálták a monitorra.
Került okostelefon-integráció a kocsiba, valamint kibővült a vezetőtámogató funkciók köre, a kereszteződésben bekanyarodó Camry lefékez, ha szemből érkező autóval ütközne, és lassít, ha a kanyar íve azt indokolja.
A hibrid hajtáslánc ugyanaz, mint eddig: a 2,5 literes, négyhengeres benzinmotort alkalmazó, elsőkerék-hajtású konfiguráció 218 lóerős, átlagos üzemanyag-fogyasztása 4,3 l/100 km. Az autó 8,3 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége józan 180 km/óra.