Valószínűleg Sebastian Vettel számára is mellékes, hogy a Forma-1-es Bahreini Nagydíjat csak a 13. helyen zárta. A Ferrari négyszeres világbajnokát is inkább Romain Grosjean foglalkoztatta, aki az utóbbi évek egyik legnagyobb balesetét élte túl: becsapódásának ereje 53 G-s volt, és 28 másodpercet töltött a lángok ölelésében a Haas franciája.
„Nem néztem sokáig a felvételeket, mert nem akartam, de a fő dolog az, hogy kijutott onnan” – utalt az égő autóra, illetve maradványaira Vettel. „A szalagkorlát nem szokott így tönkremenni” – hívta fel a problémára a figyelmet. A felvételek alapján az látszott, hogy a Haas eleje beszorult a korlátba, miközben a hátsó része még haladt tovább, emiatt szakadt ketté az autó.
„Jó, hogy az autók biztonságosabbak, mint a múltban, de a korlátnak nem lenne szabad így tönkremennie, és az autónak, sem kéne így lángra kapnia. Nem tudom, mi történt ott. Jelenleg nehéz is ezt megmondani, de a legfontosabb, hogy kijutott az autóból.”
Hasonló gondolatok jártak Ross Brawn, a Forma-1 sportigazgatójának fejében is, aki megígérte, nem hagyják annyiban az esetet.