Van az a tuning, amire mindenki azt mondja, hogy ez már a legalja. Na, ez a szerencsétlen Mercedes lejjebb van még 20-30 méterrel.
Nem is kérdés, hogy ez az év eddigi legborzasztóbb tuningja, és nagyon reméljük, hogy ennél nagyobb gányolás nem fog szembe jönni, mert az már alapjaiban rengetné meg az autózás világát. Az alap egyébként egy Mercedes W210 E-osztály, amiből a tulajdonos megpróbált egy CLK GTR-t faragni, szó szerint baltával és kalapáccsal.
1997-ben a Mercedes a FIA GT bajnokságra alkotta meg a Mercedes-Benz CLK GTR-t, amiből aztán a homologizáció végett két év alatt legyártottak 35 darabot utcai használatra. Ebből a mennyiségből csak 6 darab roadster a többi coupé. A CLK GTR-nek viszont jóformán semmi köze nincs az alapot adó kupéhoz, csupán formai elemeiben emlékeztet rá. Az eredeti autó beazonosításához a lámpák, a hűtőrács és a motorháztető formája nyújt segítséget.
Míg a Le Mans-i változatot V8-as motor hajtotta, addig az utcai autó 6,9 literes V12-est kapott több mint 600 lóerővel és közel 780 Nm forgatónyomatékkal. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 3,8 másodperc alatt villan, a végsebessége pedig hajmeresztő 344 km/óra.
Megjelenésekor a világ legdrágább szériaautója volt, így 1,54 millió dolláros árával (akkori árfolyamon ez durván 277 millió forintnak felet meg) sokáig bérelt helye volt a Guinness rekordok könyvében. Komoly mérnöki munka, hogy ez a sokkal inkább versenyautó, közúton is közlekedhet.
Ezt a csodát szerette volna vélhetően megismételni az alkotó, amelyből annyit sikerült megvalósítani, hogy tudhatjuk mi volt az alapötlet, de a magvalósítás borzalmas.