Az új Jeep Wrangler Rubicon 392 orrába alá akár a 470 lóerős, 6,4 literes V8-as HEMI-motor is kérhető. Bőven több, mint amennyi kell, de természetesen van, akinek ennyi sem elég. 

A terepjárók építésére specializálódott amerikai cégnek, a  RubiTrux-nak például biztosan nem. Ezért az FCA által gyártott egyik legerősebb motort, a 808 lóerőre és 972 Nm nyomatékra képes kompresszoros Demon blokkot építették be, szinte megduplázva ezzel az elérhető teljesítményt.

Ez a 808 lóerős Jeep inkább elhúzza, semmint megmássza a hegyeket 1

Ekkora erőtöbblet egy ilyen rövid tengelytávval, ennyire magas építéssel rendelkező autónál érdekes kihívás. Az biztos, hogy gyorsabb maximum egyenes vonalon lesz tőle, ott is csak egy ideig.

Vélhetően a gumiégetésnél jön jól a tengernyi nyomaték, így a 37 colos gumikat is röhögve füstöli el pár perc alatt a megvadított Jeep.