Az új Jeep Wrangler Rubicon 392 orrába alá akár a 470 lóerős, 6,4 literes V8-as HEMI-motor is kérhető. Bőven több, mint amennyi kell, de természetesen van, akinek ennyi sem elég.
A terepjárók építésére specializálódott amerikai cégnek, a RubiTrux-nak például biztosan nem. Ezért az FCA által gyártott egyik legerősebb motort, a 808 lóerőre és 972 Nm nyomatékra képes kompresszoros Demon blokkot építették be, szinte megduplázva ezzel az elérhető teljesítményt.
Ekkora erőtöbblet egy ilyen rövid tengelytávval, ennyire magas építéssel rendelkező autónál érdekes kihívás. Az biztos, hogy gyorsabb maximum egyenes vonalon lesz tőle, ott is csak egy ideig.
Vélhetően a gumiégetésnél jön jól a tengernyi nyomaték, így a 37 colos gumikat is röhögve füstöli el pár perc alatt a megvadított Jeep.