Hiába a 13,8 kWh kapacotású Li-Ion Polimer akkumulátorcsomag, a Hyundai Tucson PHEV, amely 2021 tavaszán kerül a kereskedésekbe,558 literes csomagtartóval várja gazdái cókmókját. Ez persze nem olyan tekintélyes, mint az alapverzió 622 literje, ám még így is érezhetően több benne a hely, mint az előző generációban (513 liter)
Ez persze talán a legkevésbé fontos tulajdonsága az új plug-in Tucsonnak – az 50 kilométert meghaladó elektromos hatótávolság (előzetes, de szabvány szerint mért adat), a 265 lóerős, 350 Newtonméteres hajtáslánc, vagy az alapáron kínált, adaptív összkerékhajtás izgalmasabb jellemző.
A sebességváltó hatfokozatú automata, váltókar nincs, csak nyomógombok – de ezt már a hibrid verzióban láttuk. A fedélzeti töltő 7,2 kW teljesítményű, így az akkucsomag töltése nem tart sokáig. Sajnos az átlagos üzemanyag-fogyasztási adatot, a végsebességet és a 0-100 km/óra gyorsulási értéket még nem közölte a gyártó – utóbbi minden bizonnyal érezhetően jobb lesz minden eddiginél, hiszen egyszer sem volt még ilyen erős a Tucson, a végsebesség jóformán érdektelen, a fogyasztás pedig a plug-in hibrideknél úgyis a felhasználó fegyelmezettségén és napi futásteljesítményén múlik – ettől függetlenül azért örülni fogunk, ha elárulják.