A drágább autók gyártói sok energiát fektetnek abba, hogy az autózástól távol álló termékeiket is vigyék, lehetőleg minél drágábban. Többek között ezért készített minőségi whiskyt az Aston Martin is, de kezd kialakulni egy külön verseny a hangszórók piacán is: eddig a Porsche és a Lamborghini volt a két éllovas ezen a téren, ám a Bugatti helyből átugrotta mindkét riválisát.
Az exkluzivitásáról is ismert márka összefogott ugyanis a Tidal Audioval, és megszületett a Bugatti Royale Speakers nevű hangszóró, mely angol nevéhez méltó, tényleg királyi. Méretei tekintetet parancsolóak: 144 centiméteres magasságához 160 kilós tömeg társul, így masszív darabról van szó.
Az előzetes adatok szerint a tornyokból összesen kilenc helyen dől majd a muzsika, többek között egy 30 mm-es magassugárzó és 4 26,5 centis mélynyomó rezgeti majd meg a levegőt – mindez csak egy hangfalra vonatkozóan: a szett két darabból áll majd. Ezeket teljesen személyre szabhatják a vásárlók, a készítés során olyan anyagokból válogathatnak, mint a bőr, a karbon, vagy a különféle nemesfémek. Mindegyik hangszóró alsó részére felkerül a Bugatti logója, mely polírozott rozsdamentes acélból készül.
A hangfalak közül is kiemelkedik majd két speciális kiadás, az Edition Blanc és az Edition Noire. A teljesen fehér, illetve fekete toronypárból csak 15-15 darab készül, vélhetően ezek is lesznek majd a legdrágább kivitelek – árukról sem a francia autógyártó, sem a hangzásért felelős német audiocég nem adott ki információt.