Immár a Porsche Cayenne család összes tagjához kínál teljesítménynövelő szettet a Techart.

180 extra lóerőt találtak a Porsche motorjában 1

A legújabb fejlesztés egyben a leglátványosabb is: a 4,0 literes V8-as motorral szerelt GTS gyári 460 lóereje helyett 640 lóerőt kapunk, a 620 Nm-es nyomaték 870 Nm-re emelkedik. A végsebesség eléri a 300 km/órát, az autó 3,9 mp alatt gyorsul 100 km/órára, 200-ra pedig 12,5 másodpercig tart a sprint. A gyári értékek ugyanennél a típusnál 270 km/óra, 4,8 mp és 17,9 mp – ezek már érezhető különbségek.

180 extra lóerőt találtak a Porsche motorjában 21

A Techart a hibrid modelleket sem hanyagolja el. A Cayenne E-Hybrid 462 helyett 550 lóerős, nyomaték 700-ról 830 Nm-re nő. A legdurvább erőzuhatagra, 750 lóerőre és 1030 (!) Newtonméterre a Cayenne Turbo S E-Hybrid tuningcsomagjától számíthatunk. Ez utóbbi 3,5 mp alatt gyorsul 100 km/órára, és 11,9 mp alatt van 200-on.

180 extra lóerőt találtak a Porsche motorjában 22

  Cayenne Cayenne
S
Cayenne
E-Hybrid
Cayenne
GTS
Cayenne
Turbo
Cayenne
Turbo S
E-Hybrid
Teljesítmény
(LE)
380 (+40) 510 (+70) 550 (+88) 640 (+180) 700 (+150 750 (+70)
Forgató
nyomaték
(Nm)
550 (+100) 650 (+250) 830 (+130) 870 (+250) 900 (+130) 1030 (+130)
Gyorsulás
0-100 km/óra
(mp)
4,9 4,1 4,8 3,6 3,3 3,5
Gyorsulás
0-200 km/óra
(mp)
19,3 14,3 17,0 12,5 11,2 11,9
Végsebesség
(km/óra)
253 275 253 300 300 300

180 extra lóerőt találtak a Porsche motorjában 23
Mindehhez 22 vagy 23 colos keréktárcsákat, 35 mm-es futómű-ültetést, festett féknyergeket, illetve belül karbon és Alcantara felületeket, vagy a Techart új slágerét: gyapjúszövet üléskárpitozást társíthatunk.