Nagyobb, immáron 66 kWh teljesítményű akkumulátorral készül a Renault Trucks regionális áruterítésre és kommunális feladatok ellátására fejlesztett modelljei, a D és a D Wide Z.E. Az enerigatároló csomag kapacitása kulcskérdés egy ekkora járműnél és az sem mindegy, hogy hulladékgyűjtő, vagy áruterítőként teljesít-e szolgálatot a teherautó.
A francia gyártó úgy döntött, hogy a jelenleg elérhető legnagyobb kapacitású akkumulátorcsomagokkal kínálja ezeket a modelleket. Ennek megfelelően a korábbi 50 kWh teljesítményű helyett immáron nagyobb lítiumion akkumulátorokkal is kérhető a D és a D Wide Z.E. A jövendőbeli megrendelők összesen 5 különböző konfigurációban, maximum 6 darab 66 kWh teljesítményű akkumulátorral rendelhetik meg a szóban forgó modelleket, ami azt jelenti, hogy esetükben az egy feltöltéssel megtehető hatótáv 400 kilométerre nő.
Mind a 16 tonnás D, mind pedig a 27 tonnás D Wide esetében 20 kW-os AC, illetve 150 kW-os DC gyorstöltés is lehetséges. Utóbbival mindössze néhány óra alatt ismét hadra fogható a teherautó. Ez akkor jöhet jól, ha este mondjuk későn végez, de hajnalban már korán kell kezdenie a járműnek a reggeli árukiszállítások miatt. A Renault Trucks elektromos teherautói ugyanakkor lehetővé teszik az éjszakai árukiszállítást is a belvárosban ott, ahol a súlykorlátozás lehetővé teszi, mivel csendesen és halkan üzemelnek.
A francia gyártó a kisebb testvért, a Master Z.E-t sem hagyta érintetlenül: a furgon a korábbi 3,1 tonnás össztömeg helyett immáron 3,5 tonnás kivitelben készül. Ez plusz 400 kilogrammos hasznos teherbírást jelent. Az elérhető hatótáv ugyanakkor nem változott, ezért egy feltöltéssel 120 kilométert tud megtenni a Renault Master Z.E.