Nem számít, mit gondolsz, amikor meglátod… emlékezz az autóból áradó menőségre

– üzeni ha nem is az év, de a nap hirdetése, melyet John Thomas Goerke készített, hogy túladjon 2010-es Ford Focusán. Az amerikai férfi nem próbált frappáns vagy vicces szöveget írni a lefotózott jármű mellé valamelyik hasznnáltautókat hirdető oldalra, inkább hollywoodi magasságokba próbált törni, és elkészített egy két perces reklámfilmet.

Az elkészült mű akár egy zenei videoklip is lehetne, a maga egyszerűségében nézve még jól felépített története is van. A zeneválasztást illetően nem is igazán eshetett másra a választás, mint The Weeknd Blinding Lights című alkotására, melynek videóklipjének egyik főszereplője egy Mercedes-AMG GT C roadster volt.

Sőt mi több, a stuttgartiak egy olyan videót is készítettek a számhoz, melyben az autóipar mérföldköveit és popkulturális befolyását tálalták nekünk nem mindennapi formában.

Visszatérve az eredeti hirdetéshez, a tulajdonosa három év használat után ad túl az évtizedes autón, ugyanis az túl kicsi lett az ötfősre bővülő családnak. A Focust, melynek motorházteteje alatt egy 2 literes, 140 lóerős négyhengeres motor dolgozik, és már megtett 193 ezer kilométert, 6 ezer dollárért (1,78 millió forintért) kínálja a férfi. Maga az autó tehát nem feltétlenül csodálatos, de ez a hirdetés már-már azzá teszi: