A PSA és a Fiat Chrysler Automobiles egymás után kapja meg az egyesüléshez szükséges engedélyeket, a két cégcsoportból létrejövő szupervállalat, a Stellantis azonban csak akkor lehet életképes, ha működésének minden területét racionalizálja. Ez nem csak közös járműplatformok fejlesztését és használatát jelenti, hanem a nem kellőképpen költséghatékony termékek és márkák kiiktatását is.
A várakozások szerint a költségcsökkentés egyik áldozata lehet az FCA csoport egyik névadó márkája, a Chrysler. Az 1925-ben alapított márka hagyományosan a három nagy amerikai autógyártó (Ford, General Motors, Chrysler) egyike volt, de az elmúlt 22 évben nem találta a helyét: 1998-ban a Daimler vásárolta meg, majd miután 2007-ben ismét függetlenné vált, 2014-ben a Fiattal lépett fúzióra. Viszont hiába névadó, ha mindössze két típust (300 és Pacifica) forgalmaz, és azokat is csak Észak-Amerikában.
Nem sok érv szól tehát a Chrysler márka életben tartása mellett, ugyanakkor Európában sem lesz fájdalommentes az egyesülés: az FCA európai üzemei kapacitás alatt termelnek, ráadásul a Fiat és a PSA (Peugeot, Citroën, Opel) modellkínálata sok jelentős átfedést mutat, így minden bizonnyal ritkítani kell majd a palettákat, ami óhatatlanul munkahelyek elvesztésével is jár majd.