A Nissan Ariya kapcsán sok mindenről szó esett már, de a logóról nem, pedig az is új: a márka elektromos szabadidőjárműve elsőként kapta meg az átrajzolt emblémát, most pedig a Nissan Europe az értékesítési hálózatban is megkezdte a logó cseréjét.

A sort egy amszterdami bemutatóterem kezdte meg (fenti képen), és idővel mindenütt feltűnik az új embléma, bár nehéz leg megkülönböztetni a régitől. Ugyanúgy egy kört átszelő sáv hordozza a márka nevét, de míg eddig a kör plasztikus volt, a szövegmezőt pedig rá, nem pedig bele illesztették, mostantól az egészet kétdimenziós formában oldják meg, még ha az autókra szerelt embléma értelemszerűen térbeli kialakítást kap is.

Új logóval indítja az új évet a Nissan 1

Balra az aktuális Nissan Qashqai logója, jobbra a Nissan Ariya új generációs emblémája