A márka új arculatát ölti magára a Mitsubishi Outlander soron következő kiadása, amely sajnos már nem jön Európába, miután a gyártó bejelentette, hogy kivonul a kontinensről.
A Mitsubishi által közzétett kémfotókon is látszik, hogy az Outlander masszívabb, karakteresebb lesz elődjénél. Méreteit is megnövelték, bár pontos adatok egyelőre nem állnak rendelkezésre.
Műszakilag az új generációs összkerékhajtás lesz az Outlander legnagyobb szenzációja; a középkategóriás szabadidőjármű elsőként kapja meg ezt a továbbfejlesztett rendszert. Mivel a szűkszavú előzetes sajtóközlemény minden eddiginél jobb irányíthatóságot és vezethetőséget ígér, logikus azt várni, hogy nyomatékvektor-szabályozású (azaz a hajtóerőt a bal és jobb oldali kerekek között aktívan megosztó) rendszerről lesz szó, amelyhez üzemmódválasztó kapcsolót is kínál a Mitsubishi.
Az Outlander európai eladásait eddig uraló plug-in hibrid hajtáslánc jövőjéről egyelőre nincs információ, ám mivel a technológiára Európán kívül is van kereslet (és mivel a márkának teljesítenie kell a szigorodó emissziós előírásokat), vélhetően a kínálatban marad.