Benzin- és dízelmotorokkal, első- és összkerékhajtással, hatfokozatú kézi sebességváltóval készül a Dacia Duster Commercial, a crossover áruszállításra átalakított kiadása.

Az átalakítást a gyárban végzik: eltávolítják a hátsó üléseket, beszerelnek egy másodlagos padlót, amivel teljesen sík rakodófelületet kapnak, méghozzá a rakodóperemmel egy szintben. Az első üléssort válaszfal határolja el a raktértől, a rakomány rögzítésére négy lekötőszem szolgál. A kalaptartó a helyén marad, mögé kiemelhető takaróelemet szerelnek be, így ha nincs szükség a teljes kapacitásra, a rakomány rejtve maradhat az ablakvonal szintje alatt.

Furgon készült a Dacia Dusterből 1

Ha kiemeljük ezeket, akár másfél köbméter térrel gazdálkodhatunk. A maximális padlóhossz 1557 mm, az üreg legnagyobb szélessége 1247 mm. A hátsó oldalablakok nem leengedhetők, az üvegfelületet fóliával homályosították.

A legnagyobb hasznos terhelhetőség 492 kg.

A Duster Commercial modellről egyelőre csak a márka nagy-britanniai képviselete kommunikál, így elképzelhető, hogy az áruszállító szabadidőjármű csak a szigetországban lesz elérhető.

Furgon készült a Dacia Dusterből 9