Az autóépítés talán legkifinomultabb ágazata az egyre népszerűbb restomod. Itt ugyan nem lesz az autóból soha hiteles veterán, viszont megadja a régi autó hangulatát, de vezethetőségében nyújt valami olyat, amit csak a modernebb autók tudnak.
Nincs gyorsan öregedő, öncélú dekoráció, csak minimális külső átalakítások, és válogatott, modern technika a lemezek alatt. Az öreg Porschék ilyen stílusú feltámasztása rendkívül népszerű, de az amerikai 1950-es éveket idéző Chevrolet Bel Air is megérdemel egy ilyen kezelést.
Az RK Motors Performance Centernek köszönhetően a képeken szereplő darab megkapta a restomod átépítést, eredeti motorja helyén egy LS3 V8-as ül 525 lóerős teljesítménnyel, és egy GM 4L60E négysebességes automata váltóval párosítva. Abroncsai szintén a legújabb, magas teljesítményű darabok, 235/40ZR18 Michelin Pilot Super Sports elöl és 275/35ZR20 méretű Michelinek hátul.
Egyéb teljesítményadatokat nem közölt az építő, de a bő 500 lóerő elégnek tűnik egy-egy gumifüstölős rajthoz, amiben a hátsó tengely önzáró differenciálműve is segítséget nyújt. Belül szintén tombol a retró életérzés, minőségi anyagokból, korhű műszerfalat alakítottak ki, az ülések egy 2011-es Chevrolet Camaróból származnak, és csak a profi hangrendszer 650 ezer forintba került.
Pontos árról nincs információ, de a műhely hasonló munkáit 40-45 millióért értékesítették.