Megkímélt állapotban akár százezer dollárnál többet is elkérhetnének egy Porsche 911 E Targáért, viszont így, ütött-kopott formájában is jó befektetés lehet. Épp egy ilyen példányt árulnak az eBay-en 1971-ből, potom 39 950 dollárért, vagyis közel 12 millió forintért –  viszont a képeket elnézve sok időt, energiát, esetleg pénzt kell áldozni rá, hogy árában felvehesse a versenyt patika versenytársaival.

Lapozd végig az alábbi galériát, hogy többet is megtudj az idén 50 éves E Targáról:

Ütött-kopott és tarka, mégis sokat érhet ez a Porsche 911 Targa 1
Ütött-kopott és tarka, mégis sokat érhet ez a Porsche 911 Targa 21

Az autót a Beverly Hills Car Club hirdette meg, csak nemrégiben importálták Los Angelesbe a Targát, előtte Új-Mexikóban tengette az életét.

Ütött-kopott és tarka, mégis sokat érhet ez a Porsche 911 Targa 22

Elöl még a szélvédő is hiányzik.

Ütött-kopott és tarka, mégis sokat érhet ez a Porsche 911 Targa 23

A targa tető állapota talán még nem is annyira katasztrofális, de kétségkívül felújításra szorul.

Ütött-kopott és tarka, mégis sokat érhet ez a Porsche 911 Targa 24

Az utastér viszont lesújtóan fest, a padlólemez állapota szintén aggasztó. Az ülések viseltesek.

Ütött-kopott és tarka, mégis sokat érhet ez a Porsche 911 Targa 25

Az pedig csak ebből a szögből látszik, hogy a műszerfalat is kikezdte az idő vasfoga.

Ütött-kopott és tarka, mégis sokat érhet ez a Porsche 911 Targa 26

A hátsó ülések is rémisztően festenek első látásra.

Ütött-kopott és tarka, mégis sokat érhet ez a Porsche 911 Targa 27

A pótkerék alatt sem mondható szívderítőnek a helyzet.

Ütött-kopott és tarka, mégis sokat érhet ez a Porsche 911 Targa 28

Hátul egy 1972-es Porsche 911 S-ből származó motor rejtőzik, de láthatóan a 2,4 literes, 190 lóerős erőforrásnak is elkéne némi törődés. Ha még meglenne az eredeti motorja, teljesítményét nézve a T és az S Targa között helyezkedne el: előbbi 2,4 literes motorja 130, az E Targáé 165 lóerőt tud.