A zenei streaming szolgáltatások forradalmasították az autós zenehallgatást: bármikor bármit hallgathatunk, annak minden előnyével és hátrányával együtt. Persze ahány utas, annyi zenei ízlés, egy demokratikus utasközösségben pedig mindenki lejátszhatja a maga kedvenceit – na de, hogy ezért dalonként más és más telefont csatlakoztassunk kábellel vagy Bluetooth-on keresztül az audiorendszerhez, az mégis túlzás, ahogy az sem szerencsés, ha a sofőr telefonját adogatják egymásnak az utasok.
Ezen segít a Spotify közösségi lejátszási listája, amely egy legfeljebb hat résztvevős csoportból fogadja a hozzáadott dalokat: így a kocsiban (sőt, akár otthonról is) bárki elküldheti nekünk a következő számot.
Ezt a funkciót integrálta most a Polestar kompakt szedánja, a Polestar 2 fedélzeti multimédiás rendszerébe: a program a középkonzoli érintőképernyőn fut, ott jelennek meg az új ajánlatok, amiket jóváhagyhatunk vagy letilthatunk – ennyi előjoga mégis legyen a vezetőnek.
A Polestar 2 a Volvo elektromos társmárkájaként pozicionált Polestar két éve bemutatott, a Volvo XC40-nel közös padlólemezre épülő szedánja, 408 lóerős elektromos hajtáslánccal, 500 kilométeres hatótávolsággal, teljes körű Google-integrációval.