Versenyautóból is általában az a legszebb és az avatott szemek számára legcsábítóbb, amelyikre még nem kerültek fel a szponzorok matricái. Meztelen technikát látni mindig egy kicsit zavarba ejtő, és ez a Bugatti EB110 nem éppen szemérmes, ami a megjelenést illeti. Hiányzik a fényezése és a karosszériájának borítása sem olyan, mint a többi EB110-esé, ami azt illeti, a Bugatti csődje után készült el egy tehetős befektető és autóversenyző, Jochen Dauer jóvoltából.

Meztelen Bugattit ritkán látni, ez az egy létezik 1

 

 

Dauer jelentős tulajdont szerzett a Bugattiban 1997-ben és a teljes gyártósor felett is. Ami azt illeti, elakadt néhány autó a „futószalagon”, amit Dauer mindenképp be akart fejezni. Készült néhány még különlegesebb darabbal is, öt olyan autót építettek, aminek a karosszériája teljes egészében karbonszálas műanyagból készült, de csak ezen az egyen hagyták teljesen fedetlenül a lemezeket.

Meztelen Bugattit ritkán látni, ez az egy létezik 25

A karosszériaelemek csak magas fényű lakkozást kaptak, a színes festékréteget kihagyták a buliból. Ezzel úgy fest ez az EB110, mint semmi más, a pontosan szőtt szénszálas elemeken varázslatosan törik meg a fény. A Dauer EB110 ráadásul 200 kilogrammal könnyebb is azoknál az EB110-eseknél, amik korábban készültek el.

Meztelen Bugattit ritkán látni, ez az egy létezik 26

Autóversenyzőként és fejlesztőként természetesen nem a súlycsökkentés volt az egyetlen fejlesztése. A V12-es négyturbós motor gyári 550 lóerős teljesítményét a vevő igényei szerint akár 700 lóerőre is képesek voltak felhúzni, ehhez kellett a teljesen egyedi fejlesztésű új kipufogórendszer is. A Dauer EB110 képes 3,3 másodperc alatt 100 km/h-ra gyorsítani álló helyzetből, ami mai szupersportautók között is tisztességes érték. Csupán 139 Bugatti EB110 készült összesen, amik között a Dauer autói még inkább érdekesek, de ennél különlegesebb aligha akad.

Meztelen Bugattit ritkán látni, ez az egy létezik 27