Autótolvajok voltak, vannak és lesznek. Amerikában naponta százötvenszer lendülnek támadásba, és az ideálisnál gyakrabban kerülnek bele az esti híradóba, amint ámokfutóként menekülnek az őket üldöző rendőrök elől.
Az tehát nyilvánvaló, hogy egy egyszerű riasztóberendezés kevés: a száguldó rablók életveszélyes manővereit minden áron meg kell előzni! Erre nyújt megoldást a távolból leállítható motor – csakhogy legalább olyan veszélyes, ha egy autó egyszer csak mozgásképtelenné válik a forgalom közepén.
A Dodge ezért a következőt találta ki a nagy teljesítményű Charger és Challenger típusaihoz: amennyiben az indítást követően nem adod meg a megfelelő négyjegyű kódot, a motor nem hajlandó alapjárat fölé forogni. Ilyenkor lehet vele közlekedni, már amennyire a 675/perc fordulatszámon ébredő 2,8 lóerő és 30 Nm engedi (komolyan, kimérték az értékeket!).
Ez jóval biztonságosabb, mint ha a tolvaj (aki persze lehet a tulajdonos kiskorú gyermeke is, gyakran hallani ilyenről) a 6,4 literes szívó vagy a 6,2-es kompresszoros V8-as motor teljes erőtartalékát kiaknázhatná.
A technológia mostantól alapfelszerelésként kerül bele a Charger SRT és Challenger SRT modellekbe, de 2015-ig visszamenőleg utólag is ráfrissíthető a szoftver a motorvezérlésre.