Az utóbbi években egyre inkább aggódó szemmel nézzük az autótípusok dagadó hűtőrácsait. Mintha egymásra licitálnának ebben a kategóriában, a Lexus-féle Predátorszáj már tokától bokáig ér, a BMW szintet lépett gigantikus hódfogaival, az Audi pedig a főbűnös, ők kezdték ezt az egészet az első single-frame hűtőráccsal még a kétezres években.
Ez a tendencia elért arra a pontra, ahol már a további növekedés paródiaként csapódik le, vagyis abba lehet hagyni, ki kellene hirdetni egy győztest, és visszatérni az ízlésesebb megoldásokhoz.
Így pont kapóra jön nekünk a kínai Roewe iMax 8, ami könnyedén megkaphatja a koronát. Ennél nagyobb hűtőrács ugyanis nem akad ezen a bolygón, ráadásul egy helyi művész, Wang Kaifang annyi arannyal dobta fel az alapot, hogy simán lehetne ez a kínai császár szolgálati autója. Már ha lenne kínai császár.
A hűtőrács mellett a légbeömlők és a fényszórók szegélye, a visszapillantók, az oldalküszöbök és a feliratok is aranyozott bevonatot kaptak.
Az átalakítások nyomán az iMax 8 valóban egyedinek tűnik, azonban alapja egy másik kínai típus, a Maxus G20. Ennek motorkínálatában két opció van, egy 1,5 literes, négyhengeres turbó 180 lóerővel és kétliteres turbós 224 lóerővel. Mindkettőhöz automata váltó társul és a közeljövőben jön a 200 lóerős, teljesen elektromos variáns is.