Havi tíz autó eladása nem rossz egy olyan rétegmárka esetén, mint a Caterham. A japán VT Holdings pontosan ennyit ad el a brit gyártó minimális használati értékkel sem bíró, kizárólag szórakoztatási célra (de arra nagyon) alkalmas sportautóiból.

Mostantól a VT Holdings nagyobb léptékben felel a Caterhamért: ők lettek a márka új tulajdonosai. A Japánban 200 bemutatótermet (persze nem mind Caterham) fenntartó vállalkozás az egyik legnagyobb multibrand autóértékesítő cég Japánban, de jelen vannak Angliában, Spanyolországban és Dél-Afrikában is.

A cégcsoport elnöke, Kazuho Takahashi számára nem idegenek a Caterham versenypálya-orientált termékei, hiszen maga is lelkes autóversenyző, több nemzeti bajnokságban is aktívan részt vesz immár húsz éve.

A cég jelenlegi alkalmazottainak sorsáról, illetve a gyártás elköltöztetéséről egyelőre nincsenek információk, a józan ész azonban azt mondatja velünk, hogy minden marad változatlan.

A japán piac egyébként a maga 120 darabos éves forgalmával nagyobb, mint az európai, ahol 2018-ban 116 autót adott el a Caterham.