Az Autolite Lead Wedge egy elektromos rekorder prototípus, amivel Jerry Kugel 225 km/órás végsebességet ért el a legendás bonneville-i sós síkon 1968-ban.
Ezzel a vörös ajtókitámasztó lett korának leggyorsabb akkumulátoros járműve, és ennek megfelelően a következő évtizedeket múzeumban, kiállítási tárgyként töltötte.
Az autó csővázas karosszériáján üvegszálas műanyagból formázott borítás ül, ami láthatóan a legkisebb légellenállás elérését szavatolja.
Az elektromos járművek fejlődését jól mutatja, hogy ebbe még 20 darab 12 voltos ólomsavas akkumulátor került, a General Electrictől származó motor pedig mindössze 100 lóerős volt.
Hiába ritkaság, úgy tűnik, nem sokan érdeklődnek iránta, az árverés vége előtt fél nappal még csak 12 500 dolláron áll a licit, vagyis mindössze 3,7 millió forintot kínálnak ezért az egyedi, történelmi darabért.