1971 és 1989 között 300 175 darab készült a különböző SL/SLC variánsokból, akkoriban minden milliomos garázsában állt egy kivitel ebből a szériából. Leginkább a Dallasból ismert R107-es kódjelű kabrió volt kedvelt, de a C107-es kupét sem vetették meg a finom technika kedvelői.
Tehát cseppet sem ritka, ám kora végett egyre inkább látványos, és különleges típus, amiből még nem szentségtörés némileg egyedi darabot faragni.
Erre jó példa a képeken látható, jelenleg a Bring a Trailer oldalán vevőt kereső fekete C107-es 1977-ből. A szokásos krómozott dekorációs elemek mind aranyszínű fényt kaptak a karosszérián, ahogy a 16 colos felnik sem úszták meg a luxuskezelést. Ezzel eléggé kitűnik a tucat Mercedesek tömegéből, de a floridai kínálatot nézve akár visszafogottnak is mondható, LED-fényeket, 28 colos donk kereket szerencsére nem pakoltak alá.
Van viszont korabeli tuning gazdagon, a 3,5 literes V8-assal szerelt gép Recaro üléseket, Italvolanti Corsa kormányt, valamint AMG kiegészítőket, futóműelemeket kapott. Állapotát tekintve tisztességesen megőrzött darab, igaz, a klíma nem működik, és az első ülés elektromos állításával is akad még tennivaló.
Mindenesetre egy érdekes darab, a típus igazi kapudrog lehet a valódi veterán Mercedesek világába. Ez a típus még nem kerül csillagászati összegekbe, és a 2,8 és a 3,0 literes sorhatosokon kívül az összes változat V8-as volt, 3,5, 3,8, 4,2 (csak SL); 4,5, 5,0 (az európai piacra); illetve 5,6 literesként (Észak-Amerikának, Japánnak és Ausztráliának).
Itthon is akad belőle eladó darab ötmillió forint alatt, ebből a korszakból ilyen jellegű autót kevesebbért már nem találunk, és akik ültek már ilyenben, azok állítják, hogy minden egyes ráköltött forintot megér a Mercedes öreg kupéja.