A 435 lóerős S 500-ast 500 lóerősre, a gyárilag 330 lóerős S 400 d dízelmotorját 370 lóerősre hegyezte a Brabus. Az átdolgozott luxusautók így 4,7, illetve 5,2 másodperc alatt gyorsulnak 100 km/órára; a végsebességet nem bolygatta a műhely, maradt 250 km/óra. Hamarosan a további erőforrások is sorra kerülnek, beleértve a hibrideket.

Kívül fenyegető, belül kényeztető a Brabus-féle S-osztály 1

A Brabusnál azonban nem merül ki ennyiben a beavatkozás. Kínálnak például speciális keréktárcsát 19-21 colos méretben (a képeken a legnagyobb méret látható). A LED-fényekkel szerelt első kötény tényleges leszorítóerőt generál, hátul gonosz fekete lökhárítóelem zárja a látványt; hamarosan karbonszárnyacska is kerülhet a csomagtérfedél peremére. A légrugózás átdolgozásával akár 25 mm-es ültetés is megvalósítható.

Kívül fenyegető, belül kényeztető a Brabus-féle S-osztály 89

A belső tér különösen látványossá tehető, a fekete-fehér bőrbelsőtől kezdve a sötét krómozású kapcsolókon át a szénszálas borítóelemekig. Ha nagyon extravagáns enteriőrre vágyunk, kifejezetten a S-osztályhoz fejlesztettek ki egy komplett karbonbelsőt.

Kívül fenyegető, belül kényeztető a Brabus-féle S-osztály 90