Habár nehéz megkérdőjelezni, hogy a 675LT a McLaren valaha volt egyik nagyobb dobása, van a 650S-nek egy másik, még inkább figyelemreméltó utódja, aminek létezéséről sokan valószínűleg nem is tudnak. Minden valószínűség szerint éppen amiatt, hogy alig lófrál belőle néhány az utakon, szám szerint huszonöt. Ez a 688 HS, a becsületes neve pedig MSO HS.
Mindegyik példány egyedi felszereltséget kapott, amiket kizárólag a McLaren Special Operationsön keresztül lehetett megrendelni. A Tomini Classics oldalán megjelent hirdetésből kiderül, hogy ezzel a 2016-os évjáratú darabbal mindössze 114 kilométert tettek meg.
Hasonlóan a 650S-hez és a 675LT-hez, a 688-as McLarent is 3,8 literes, V8-as ikerturbós motorral szerelték, mégis nagyobb teljesítményre, 678 lóerőre képes és 700 Nm a maximális nyomatéka. A fejlesztések mellett ebben bizonyára az is közrejátszik, hogy a különböző súlycsökkentések bevetésével 40 kilogrammot sikerült faragni a tömegén.
A legnyilvánvalóbb változtatások egyike a fix szénszálas hátsó szárnynál, az első lökhárítónál és kerékíveknél, valamint a tetőn figyelhetők meg. Kétségkívül összhangban van a narancssárgára fújt karosszéria a fényes, fekete színű kerekekkel, míg az ajtót kinyitva az a látvány fogad minket, hogy érdemben még ki se csomagolták az autót. Belül inkább a fekete dominál, amit narancssárga kontrasztvarrásokkal törtek meg.
Evidens az eddig leírtak alapján, hogy minden kiegészítője megvan a McLarennek, az elsősegélykészlettől a tartalék biztonsági övekig. A kifogástalan állapotot azonban az ár is tükrözi: majdnem 600 ezer dollárért árulják, tehát ha egy ilyenről álmodunk, valamivel több mint 175 millió forintot kellene előrántanunk a farzsebünkből. Márpedig senki sem vitte el a héten az ötöst a lottón.