Egyelőre még csak álcafóliába burkolva mutatja meg újdonságát a BMW, pedig heteken belül itt a világpremier ideje. A tavaly már megvillantott optikai változásokról így most nem tudunk teljes képet alkotni – az bizonyos, hogy új aerodinamikai elemek alkalmazásával megfelezik az elődmodellhez képest az első tengelyre ható felhajtóerőt.
A nyár végétől gyártásba kerülő autó futóművét a Nürburgringen tesztelték és fejlesztették. Az M2 érkezését megelőző csúcsmodell, az BMW M240i xDrive Coupé 374 lóerővel csörtet előre, a soros hathengeres motor nyolcfokozatú Steptronic Sport sebességváltót kap, és ahogy a név sejteti, összkerékhajtású lesz, de a BMW ígéri, hogy a nyomaték megosztásában a hátsó tengelyt preferálják. A kiegyensúlyozottságról az 50:50 arányt megközelítő tengelyterhelés gondoskodik.
A vázszerkezet torziós merevsége 12%-kal javul az elődmodelléhez képest, ahogy az első és hátsó nyomtávot is megnövelték, ami sportosabb, stabilabb kanyarvételi képességeket eredményez. Felárért adaptív lengéscsillapítás is rendelhető lesz az autóhoz, de már alapkivitelben is olyan futóművet kap a modell, amely a berugózás mértékétől függően változtatja a csillapítást: finoman reagál a kis ütésekre, a nagy kilengéseket viszont határozottan fogja meg.