Ha olyan autót szeretnél, ami alapjáraton, félgázon, nyélgázon, fokozatban és üresben is kiűzi a temetőből a halottakat, akkor ez a BMW M6 az ideális választás. Mert az Fi kipufogórendszerrel az eredetileg is brutális motorhang valódi pusztító hangorkánná változik, de kezdjük az alapoknál.
A BMW M6 (E63) a bajor márka szívómotoros sorozatgyártású autóinak egyik csúcsa. A szárazkarteres ötliteres V10-es motor bár igényli a törődést, máig egy csodás darab. Ekkora lökettérfogattal is elforog 8200-ig, 6100-tól már 520 Nm nyomatékot tud, a csúcsteljesítmény pedig 507 lóerő. A könnyűfém jelentős felhasználásának köszönhetően a motor tömege mindössze 240 kilogramm.
Az ajtók és a motorháztető alumíniumból, a csomagtartó fedél kompozit anyagból, a lökhárítók pedig különleges műanyagból készülnek, a kupé ezért könnyebb is, mint az M5. Nulláról 100 km/órára mindössze 4,6 másodperc alatt gyorsul, ami ma már az alul-felül nyomatékos turbómotorok és a gyors automata sebességváltók, precíz rajtprogramok világában nem egy kiemelkedő érték, de az előadás más, főleg ezzel a kipufogórendszerrel.
Törvénytelenül hangos, szerencsére van csendesebb üzemmódja is, de ha valaki véletlenül a hangossal indít reggel, akkor azt nem köszöni meg a rosszul alvó szomszéd.