Lengesd be a murván Szergej, mi baj lehet? Menjünk egy kicsit keresztbe, mint a Need for Speedben! Avagy általában így szenved balesetet minden fiatal társaság, ha többen ülnek egy autóba, és elkapja őket a hév. Kipróbálják, mit tud a technika, de a fizika ismerete, és az óvatosság nem szerepel a szótárukban, így a végállomást általában a legközelebbi árok jelenti.
Ez történt a következő felvételen is, a magas építésű, nem túl stabil Lada 2110-est elég meglóbálni ahhoz, hogy büdös bogárként pörögjön a fűben.
Nagyrészt a Samara technikája került át a 110-es Ladába is.
„Főként a robusztus, hatalmas lemezfelületekből összetákolt karosszériához illesztett 13 colos kerekek riasztják a tekintetet. A modernséget jelzi, hogy az autó háromféle karosszériával is választható: 110 a négyajtós jele, 111 a kombié és 112-nek hívják az ötajtóst. A forma robusztusságára magyarázat lehet, hogy a Lada szerint ez az idők során abszolút beleépült a márkatradícióba” – írtuk a típusról még 2004-ben a Vezessen, majd így folytattuk:
„Belül is ordít az elavultság. Magyarországra légzsák nélküli autók érkeznek, de kint kapható minden földi jóval ellátott autó is. Ezek között értendő a két első légzsák, a blokkolásgátló, a központi zár és a légkondi is.
Különösebb csodára ne számítsunk a motortérben: a jó öreg 1500-as motorra bízták az erőgyártást. Bár korábban a Lada próbálkozott dízelmotort beszerezni más gyártóktól, a 110-es Ladához nincs dízel.
Az 1,5-ös benzinmotor 8 és 16 szelepes konstrukcióban is elérhető. Érdekességként említhető, hogy a 16 szelepes országúton többet fogyaszt. Az egyik motor 77, a másik 91 lóerőt teljesít, 116 és 128 Nm-es maximális nyomaték mellett. Szédületes, 185 km/órás sebességgel tud repeszteni az erősebb 110-es, a százas sprintet pedig 12,5 másodperc alatt futja meg az autó.”