A gumiszerelés tud kihívást jelentő feladat lenni. Problémát jelenthet például az abroncs végső felhelyezése a felnire. Mérettől, kivitelezéstől függ, de néha a gumi pereme nem illeszkedik tökéletesen a felnihez, így a lassú felfújás során nem kerül megfelelően a helyére. 

Ezt régen a perem szappanozásával oldották meg, nagy műhelyekben pedig elég erős a kompresszor ahhoz, hogy a megfelelő nyomással szó szerint rárobbantsa az abroncsot a felnire. Van azonban egy harmadik, veszélyes, de gyors megoldás. A szó szerinti kerékbomba. 

Egyszerű fizika, csak egy hajtógáztól duzzadó spray (vagy bármilyen gyorsan lángra kapó anyag) kell hozzá, némi láng és nagy adag merészség. Nem kell hozzá sok ész, hogy rájöjjünk, hol a veszély forrása. A gázt érzésre adagolni felér egy kör orosz rulettel, és ha nem megfelelő a keverék, akkor fröccsen csak igazán az adrenalin.

Ha sikerül, akkor nagy az öröm.

Ha viszont a mester elméri a keverékek arányát, akkor akár életveszélyes durranás is lehet a történet vége. Ebben az esetben ráadásul benzinnel próbálkozik vakmerő hősünk, ami talán még kiszámíthatatlanabb, mint a spray alkalmazása.