Az Elon Musk vezette Tesla mindig büszkén állítja, hogy nem költenek reklámra. A hírveréshez viszont értenek, elég csak a rengeteg megvalósulatlan bejelentésre gondolni, vagy a Cybertruck debütálásakor betörő, törésálló ablakra. 

Ez a stratégia a legújabb csúcsmodell bemutatásánál is tetten érhető. A Tesla Model S „Plaid” kivitele külsőre alig változott, de a beltérben sikerült két olyan változtatást is összehozni, ami hosszú ideig témát ad a bloggereknek, videósoknak, autós újságíróknak. Mert megosztóak, és egyértelmű hátrányaik mellett van bennük annyi futurizmus, hogy van, aki kiáll mellettük. 

Eddig egy rossz viccnek tűnik a Tesla új lefűrészelt kormánya 2

Ez a két radikális változtatás a váltókar teljes fizikai eltüntetése, és a Knight Rider filmekre emlékeztető, kör helyett nyújtott téglalap alapú „yoke” elnevezésű kormány. Ezzel együtt eltűntek a bajuszkapcsolók is, tehát minden az önvezetés irányába mutat, csakhogy a Tesla vezetéssegítő rendszerei még mindig nagyon-nagyon-nagyon messze vannak a valódi önvezetéstől. 

Így az új kormánnyal szerelt típusok tulajdonosai birkózhatnak a csonka volánnal, és egy szűk helyre történő beállásnál a képernyőre költöztetett menetválasztó funkció kezelése sem tűnik túl biztonságosnak. 

De a rajongók számára mindez szerethető apró hiba, hiszen minden más tekintetben sokat lépett előre a Plaid. Az új kivitelt három motor hajtja, ezek összesen 1020 lóerős teljesítményre képesek. A 96 km/órás (60 mérföld/órás) sebességet 1,99 másodperc alatt éri el, a végsebessége 322 km/óra.