Egyetlen példányban épült meg ez a mérnöki csoda, hol máshol, mint az agyament szerkezetek, a guruló kanapé őshazájában, Angliában.
Simon Whitlock fejéből pattant ki a 48 hengeres Kawasaki ötlete, ami el is jutott a megvalósításig, az őrült feltaláló 16 darab Kawasaki KH250s motorblokkból faragott benzint és levegőt lélegző szörnyeteget.
A történet még 1999-ben kezdődött, ekkor állt össze az első, nyolc hengerből álló sor, amelyek közös karburátoron keresztül lélegeztek. Amikor ez bizonyítottan működött, jöhetett a többi, hősünk készített még öt ilyen sorozatot. Felvásárolta a környék összes KH250-esét, a blokkokról egyenként levágta a sebességváltót, majd a sort összehegesztette. Ezekre egyedi közdarabbal rézcsőből fabrikált szívósort, de arról sajnos az építő saját, régi videói között sincs információ, hogy a főtengelyt hogy sikerült erre a feladatra összeállítani.
Az biztos, hogy a motorok pöfögnek, mindegyik kap szikrát és benzint, a hajtás pedig egy egyedileg tervezett fogaskerék rendszeren keresztül egy BMW K100 váltójába fut bele. Ennyi hengert persze életre kelteni sem egyszerű, így ezt nem bízták egy sima indítómotorra. Eredetileg egy 75 köbcentiméteres pitbike blokkot építettek a brutális erőforrás hátsó tetejére, és annak a teljes fordulaton leadott ereje forgatta meg a beindulásig a hajtóművet. Később a hírek szerint ezt lecserélték egy 125-ös robogó erőforrásra.
Gazdája egyszer gurult vele pár métert, de komolyabb túrára nem vállalkozott, az egész konstrukció tömege 600 kilogramm körül mozog, és nem vicces élmény, ha az ember lábára borul.
A 48 hengeres csoda jelenleg kiállítási tárgy, de néhanapján életet lehelnek bele, ha nem is minden hengerbe, de nagyjából zörög a gép, a látvány és a hang megéri a kattintást.