Új, teljes testet fedő fürdőruha-kollekciót mutatott be az Adidas. Kézenfekvő volt, hogy a ruhát egy strandon elhelyezett óriási hirdetőtáblán reklámozzák, de a német cég ennél messzebbre ment. A hagyományos hirdetőtáblák helyett gyakorlatilag egy medencét építettek Dubaj egyik leghíresebb nyilvános partszakaszára, így három dimenzióban is megjeleníthetik nőknek szánt darabjaikat.
Az 5 méter magas és 3 méter széles medence megerősített akrilfalai közé 163 fürdőkádnyi, vagy éppen 3319 cipősdoboznyi víz fér. A szerkezet három hétig épült 32 dolgozó közreműködésével.
A megépítését követően dubaji nőket hívtak, hogy merüljenek el a medencében a sportszergyártó új dresszében. A márka célja ezzel az volt, hogy megmutassa, hogy a sport mindenkié: az úszók között volt egy amputált végtagú triatlonista és egy szaúd-arábiai nő is, aki megmászta a Mount Everestet. Kattints és nézd meg a videót: