A lehető legegyszerűbb reklámötletet vitték el a lehető legkacifántosabb helyszínre az Emirates által megbízott kreatív szakemberek. A rengeteg helyen látott, kézben tartott táblákra írt üzenet mindig a slampos egyszerűség miatt működik. Van benne lazaság, és valahol mutatja, hogy a készítői csak a mondanivalóra koncentrálnak, a felesleges egyéb sallangokat kihagyják.

Ezzel szemben az Emirates belevitt egy csavart. A közeliben mutatott légi kísérőről elkezd távolodni a kamera, és kiderül, hogy a Burdzs Kalifa legeslegtetején áll az érthetően mereven mosolygó hölgy. Így a legegyszerűbb ötlet valahol a legbonyolultabb lett, hiszen ezért a 30 másodpercért töltöttek fenn fél napot, a forgatást a stáb napkeltekor kezdte, majd az épület 160. szintjéről indulva 1 óra 15 percen át mászott létrákon és egy szűk csövön át a forgatás helyszínéig.

Itt speciális biztonsági övekkel rögzítették az egyébként profi ejtőernyős légi kísérőt. A reklámfilm elkészítésének oka az lehetett, hogy augusztus 8-tól az Egyesült Arab Emírségekből érkező utasoknak nem kell 10 napos karanténba vonulniuk az Egyesült Királyságban.

A rekorder épület erre a részére nem mellesleg igen kevesen juthattak eddig fel, a karbantartó személyzet, és a helyi uralkodó mellett a Mission Impossible stábja, amikor a Ghost Protocol című mozit forgatták Tom Cruise főszereplésével.