2020 óta készülnek a tisztán elektromos D Z.E. modellek a Renault Blainville-sur-Orne- i üzemében. Az eddigi kínálat a 16 tonnás D Z.E, illetve a 26 tonnás D Wide Z.E. disztribúciós teherautókból állt. A vállalat közlése szerint ugyanakkor mostantól 19 tonnás D Wide Z.E. is elérhető lesz azon üzemeltetők számára, akik nyitottak a zéró lokális emisszióval rendelkező szállítási megoldásokra.
Az új modellváltozat ugyanazon a hajtásláncon osztozik, mint a 26 tonnás társa. Ennek megfelelően hajtásáról két darab, 503 lóerő (370 kW) teljesítményű villanymotor gondoskodik, amely a kétféle kapacitással elérhető lítiumion akkumulátorcsomagból (200 kWh és 265 kWh) nyeri a működéshez szükséges áramot. A kisebb energiatároló csomaggal a jármű egy feltöltéssel 100, a nagyobbal pedig 180 kilométert tud megtenni.
Az új modellváltozat bevezetése mellett a Renault Trucks még végrehajtott egy-két fejlesztést a teljes elektromos teherautó kínálatában. Ezek közül a lépések közül az egyik legfontosabb, hogy bővült a D Wide Z.E. esetén az elérhető tengelytávolságok választéka: immár 12 féle (!) tengelytávolsággal kínálják az akkumulátortechnológiás D Wide modelleket. Az elérhető választék a 3900-6800 mm tartományt fedi le.
Szintén fontos változás, hogy a 16 tonnás D Z.E., valamint a 19 és 26 tonnás D Wide Z.E immáron hűtőfelépítményes verzióban is elérhető, amelynél a hűtőrendszer 600 V-os akkumulátorról nyeri a működéshez szükséges energiát. Ha egy üzemeltető olyan élelmiszer szállító teherautóra vágyik, ahol a lehető legnagyobb hatótáv áll rendelkezésre, akkor minden bizonnyal a 16 tonnás variánsra fog esni a választása, mert a D Z.E. disztribúciós teherautó, a 265 kWh kapacitású akkumulátorcsomaggal egy feltöltéssel legalább 400 kilométert tud megtenni.