Amikor nagy, személyautóba szerelt motorokról beszélünk, általában a 4,5-8,2 literes blokkokra gondolunk. Efelett, kevés kivételtől eltekintve, nem került motor szériagyártásba.
Nincs ezzel baj, de szerencsére akad pár megszállott, akik szerint igenis az! Miért ne lehetne egy autóban 18, sőt 27, sőt 41 literes motor? Őrült autórajongók nem egy gigantikus motorral szerelt, olykor a múlt versenyautóit idéző gépet építettek már.
Erős a mezőny, de ez a vörös brit szörny kiemelkedik a tömegből. David Llewellyn 1968-ban építette ezt az angol találkozókon rendszeresen tüzet köpő, és gumit pusztító klasszikus erőgépet. A karosszéria egy 1929-es Bentley alapjain született újjá, motorja pedig W12-es 24 literes Napier Sea Lion hajózásban használt blokk, ami eredetileg egy repülőgépmotor. A kör tehát bezárult, a repülők számára készített 12 hengeres a habok után végül a szárazföldön kötött ki: teljesítménye 550-600 lóerő körül mozog.
Hangja az I. világháború vadászgépeit idézi, folyamatosan durrog, csattog, puskalövéseket megszégyenítő hangerővel, a három hengersorról érkező kipufogóágakon keresztül. Mivel nyomatéka nagyjából 2000 Nm, így induláskor játékos könnyedséggel csinál füstfelhőt a hátsó gumikból.
Az autó 1999 óta Chris Williams tulajdonában van, és az Egyesült Királyság számos autós rendezvényén megmutatja magát.