A modern személyautók tele vannak kiemelkedő technológiai megoldásokkal, ám hiába, ha naponta alig másfél órát töltünk bennük, és akkor sem aknázzuk ki a képességeiket. Ezért építette meg önjáró elektromos platformját a Citroën, hogy ne legyen több pazarlás: ha célhoz értünk, kigurul az autó alól a futóművet és hajtásláncot egyaránt tartalmazó, rendkívül kompakt (260 x 160 x 51 cm) járóképes egység, és más fuvar után néz, vagy elmegy töltődni, természetesen vezeték nélkül.
Ennek rendkívüli mobilitását a Goodyear által kidolgozott Eagle360 kerekek biztosítják, amelyek valójában nem is kerekek, inkább gömbök, amelyek saját magukat hajtják – azaz a villanymotor(ok) a kerék részét képezi(k) –, és tetszőleges irányban képesek elmozdulni.
A koncepciót nyílt forráskódú szerkezetként képzelte el a Citroën, azaz bárki szabadon fejleszthet hozzá felépítményt. Első körben három ilyen kasztni készült a Citroën Skate-hez: kettőt egy szállodalánc, egyet egy reklámügynökség dolgozott ki.
A Sofitel en Voyage (316 x 180 x 196 cm) olyan, mint egy ötcsillagos hotel üzleti várója, beépített bárpulttal, hírszolgáltatással, videokonferenciához szükséges technológiákkal, mindezt extravagáns bútorokkal, látványosan modern környezetbe sűrítve.
A Pullman Power Fitness (326 x 170 x 183 cm) egy mozgó edzőterem, beépített holografikus digitális személyi edzővel, a kikapcsolódást lehetővé tevő vagy éppen energizáló fényjátékokkal.
A JCDecaux City Provider privát tömegközlekedési jármű, amely hívásra érkezik, akár öten elférnek a fedélzetén, kerekes székkel is használható, és városnézésre sem utolsó választás.
A koncepcióról, valamint a három felépítményről szóló videókat ide kattintva nézheted meg.