Az eddigi 540 helyett 570 lóerővel, 540-ről 550 Nm-re növelt forgatónyomatékkal folytatja pályafutását az Audi R8 V10 középmotoros, hátsókerék-hajtású sportautója. Az 1590 kilós kupé így 3,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 329 km/óra. A Spyder azonos adatai 1695 kg, 3,8 másodperc és 327 km/óra.
A motor nyomatéka hétfokozatú duplakuplungos sebességváltón keresztül jut el a mechanikusan részlegesen önzáró hátsó differenciálműhöz. A vezethetőséget az opcióként kérhető, változó áttételű kormánymű javítja: ez nagy sebességnél közvetlenebb, manőverezésnél könnyebb kormányzást tesz lehetővé.
A modell nem csak megjelenésében emlékeztet az Audi jelenlegi és egykori versenyautóira, de gyártása is ugyanott zajlik, ahol az R8 LMS GT4-es verzióit szerelik össze – ez utóbbival egyébként 60%-ban azonos alkatrészeket használ a hátsókerék-hajtású modell, amely október 21-től rendelhető világszerte.