A svéd szépség már egy ideje csak speciális, vagy túlméretes szállítmányokkal foglalkozik. Tavaly munkahelyet váltott és Észak-Svédországba költözött, és olyan projektekben is részt vesz, mint a svéd bányaváros, Kiruna egy részének elköltöztetése. Jelenlegi munkaeszköze egy Volvo FH750-es, amely általában egy mélybölcsős trélert húz. Erre kerülnek rá a speciális szállítmányok, mint például a különféle munkagépek, esetleg dömperek. De legutóbb még egy óriási bányadömper teknője is ráfért a trélerre, ami olyan széles volt, hogy Angelica Larssonnak túlméretes szállítmányt kísérő autókra és minimum két forgalmi sávra volt szüksége, hogy célba juttassa.
A törékeny, 153 centiméter magas hölgynek ezúttal Kirunából egy vadonatúj silós vagont kellett eljuttatnia épségben egy norvég megrendelőhöz. Bár a méreteit tekintve ez a rakomány össze sem hasonlítható egy bányadömper teknőjével, azért így is elég magasnak bizonyult, hiszen a trélerre rakva meghaladta a 4 métert. A feladat teljesítése sok kihívással járt, hiszen a szállítmányt rögzítő hevederek időről időre kilazultak, a vagon súlya miatt. Norvégiában ráadásul alacsonyabban vannak a hidak és az alagutak sem olyan magasak, mint Svédországban, így oda kellett figyelni arra, nehogy odaverjék a vagon tetejét valamihez, mert annak a megrendelő biztosan nem örült volna.
Az igazi nehézségek persze akkor kezdődtek, amikor kiderült, hogy a norvég lerakóhely egyáltalán nem úgy van kialakítva, hogy az elviselje a hosszú mélybölcsős szerelvényeket. Így aztán újabb izzasztó helyzetek következtek, amelyekben folyamatosan azt kellett figyelni, hogy ne okozzanak kárt az épületekben vagy a fákban. Egy ponton úgy tűnt, hogy egy ház és egy fa között nem fog elmenni a tréler, de előkerült egy varázs távirányító, amellyel akár jobbra, akár balra is fordíthatók a tréler hátsó kerekei. Egyáltalán nem szégyen, ha egy sofőrnek van mihez nyúlni a szorult helyzetben, hiszen mindenki örül annak, ha nem keletkezik kár az infrastruktúrában akkor, ha elhagyja egy kamion a telephelyet.
Angelica Larsson legújabb videójának második részében alaposabban meg lehet ismerni ennek a távirányítónak a működését, az első videóban pedig a szemünk elé tárul minden olyan elem, amelyek igazán széppé teszik a kamionos életet: a gyönyörű (skandináv) tájak, a kamionparkolóban grillezés és a megannyi egészséges kihívás, amelyek teljesítésével napról napra jobb sofőr lehet azokból, akik minden nap egy ilyen monstrum kormánya mögé ülnek be.
A norvégiai út első része
A norvégiai út második része a távirányítóval