1972-ben Ferdinand Alexander Porschét ugyan pénzügyi szempontok vezérelték, amikor megalapította a Porsche Designt, azonban a minőség mindig a legfontosabb szempontok között volt. Nem is csoda, hogy az autóiparon kívül álló szereplők is együtt akarnak dolgozni a céggel.

A vállalat legújabb húzásával belép az ingatlanpiacra, azon belül is a szállodák világába. Nem egyedül teszik mindezt: német segítséggel megalapítják a Steigenberger Porsche Design Hotels csoportot, melynek célja, hogy a „dizájnt, a technológiát és az életstílust a legmagasabb szinten hozza össze” – fogalmaz a stuttgartiak közleménye.

A Steinberger jelentős tapasztalattal rendelkezik vendéglátás terén: már 90 éve ezzel foglalkoznak Németországban és Svájcban, így valószínűleg nem jelent majd gondot nekik 15 új hotel – igaz, ezek egymáshoz képest szétszórva, a világ nagyvárosaiban találhatóak majd.

Céljuk az, hogy 2027-re mindegyik szállodájukban legalább 150 szoba és lakosztályok széles választéka várja a vendégeket, de emellett legalább 1000 négyzetméteres edzőtermekkel, szépségápolási zónákkal és figyelemre méltó éttermekkel és bárokkal tennék élvezetesebbé a pihenést. Az első tervek alapján Londonban, Szingapúrban, Dubajban és Sanghajban biztosan nyílna egy Porsche-hotel.

Az ingatlanokba fektető autómárkák versenyében egyelőre az Aston Martin áll nyerésre, hamarosan tényleg megnyílik első luxustársasházuk: