Egy komoly jégeső pokoli károkat okozhat a szabadon hagyott autók karosszériájában, és egy hétköznapi, tömeggyártott típus értékének sem tesz jót a megannyi horpadás, a betört szélvédő.
Egy ritkább sportkocsi esetén ez hatványozottan igaz, ezért is érzünk együtt a videón látható autóssal, aki testi épségét sem kímélve próbálta védeni a Toyota Supra lemezfelületeit.
@jakemcgloin When life doesn’t throw you lemons 😂##sydney ##hail ##badweather ##covid ##covid19
♬ Mad World - Michael Andrews
Toyota Supra negyedik generáció
Már 1992 decemberében készítettek pár próbadarabot, de a valódi szériagyártás csak a következő évben indult meg. Mára egy valódi legenda a 2JZ motor, mely két turbófeltöltővel 320 lóerőt ad le 5600-as fordulaton, mellé 427 Nm nyomatéka van 4000-nél. Legalábbis papíron, hiszen a valóság ennél látványosabb számokat mutatott.
A 4,2 másodperces sprintidő és a 285 km/órás végsebesség is csupán egy adat a sok közül, hiszen ezeket az autókat könnyen és gyorsan lehetett ennél erősebbé és fürgébbé tenni, ami miatt kész csoda a gyári állapotú példány.
Több 1000 lóerős példány is akad, a gyorsulásról készített videók pedig örökzöld szórakozást nyújtanak:
A remek menettulajdonságok és az elnyűhetetlen, minden erőt kibíró sorhatos motor vastagon írták be az autózás történelmébe. 2002-ben állt le a gyártása, és a gyári darabok ára egyre csak kúszik felfelé.